Co se léčí v Lázních Lednice?

V našich lázních léčíme dle indikací zde. Neurologické a gynekologické nemoci, dále onemocnění pohybového ústrojí a stavy po popáleninách.

Čím léčíte v Lázních Lednice?

Léčebným zdrojem lázeňského domu Perla, je přírodní jodobromový pramen, který je vhodný i pro léčbu cévních a kožních onemocnění. Solanka je svým obsahem jódu jedna z nejkvalitnějších svého druhu v Evropě.

Jaké máte v lázních pokoje?

Našim klientům jsou k dispozici standardní dvoulůžkové pokoje s vlastním sociálním zařízením a balkonem, TV, telefonem, lednicí a připojením na internet (připojení je zdarma). Hosté mají po celou dobu pobytu k dispozici župany a pantofle. Pokoje superior v 1. nadzemním podlaží ubytovacího traktu jsou nově zařízené pokoje, kde je klimatizace již zahrnuta v ceně.

Máte v lázních bezbariérový pokoj?

Lázeňský dům Perla je zcela bezbariérový a disponuje dvěma imobilními pokoji. Při objednávce pobytu, nebo po příjezdu stačí požádat na sesterně o imobilní vanu.

Jsou k dispozici i jednolůžkové pokoje?

Ano lázně disponují  jednolůžkovými pokoji. Jejich aktuální obsazenost můžete zjistit na naší recepci, 519 304 811, recepce@lednicelazne.cz

Mají všechny pokoje balkón, klimatizaci?

Všechny naše pokoje mají balkón, klimatizaci jen pokoje Superior v 1. nadzemním podlaží.

Jaké je standardní vybavení pokoje?

V našich pokojích najdete TV, telefon, ledničku, připojení na internet zdarma, župan, pantofle, ručníky a povlečení, skříně a úložný prostor. Koupelna je vybavena sprchovým koutem, WC, umyvadlem a fénem.

Mohu do lázní s dětmi?

Ano, můžete. Všechny pobytové balíčky a procedury jsou ale určeny osobám nad 18 let, dětem nabízíme pouze hotelový pobyt se stravou bez procedur. Dětem do 18 let nabízíme pouze rehabilitační bazén a vířivku.

Kde mohu parkovat po celou dobu pobyt v Perle aneb parkování?

Za lázeňským domem Perla, se nachází parkoviště pro naše klienty. Parkovací kartu na celou délku pobytu, obdržíte na recepci za vratnou zálohu 200 Kč  / pobyt

Mám nárok na nějakou slevu při opakovaném pobytu?

Ano, náš bonusový systém umožnuje sbírání razítek za každý pobyt a tím, se navyšuje i vaše sleva.

Můžou do lázeňského domu zvířata?

Přesto, že zvířátka máme opravdu rádi, do našich lázní mají vstup zakázán.

Nabízíte půjčovnu kol?

Perla půjčovnu kol nenabízí, ale v blízkém okolí jsou pujčovny kol a kontakty jsou vylepeny v lázních na informačních letácích. Půjčovna kol Lednice : https://www.pujcovnakol.cz/

Je možné si ve vašich lázních uschovat kolo?

Ano, svá kola si můžete uschovat v naší garáži. Klíček pro úschovu, je k dispozici na recepci. Naše garáž ale není oficiální kolárnou, proto je úschova kol na vlastní zodpovědnost.

Je možné si v lázních vyprat?

Tuto službu bohužel nenabízíme, doporučujeme si vzít dostatek oblečení na celou délku vašeho pobytu.

Lze ve vašich lázních platit kartou, benefit programem, nebo stravenkami?

Na recepci akceptujeme platby v hotovosti i kartou. Dále akceptujeme program Benefit plus, Gallery Betta, poukázky Sodexo (jednotlivé druhy je nutné ověřit na naší recepci), FKSP  a manažerské poukazy. Cizí měnou v hotovosti, v našich lázních platit nelze.

Jak si ověřím volnou kapacitu ve vašich lázních?

S dotazy na volnou kapacitu, se prosím obracejte na naši recepci: 519 304 811, recepce@lednicelazne.cz.

Je možné si navolit procedury dle svých vlastních požadavků?

Ano, objednáte si pouze hotelový pobyt s vlastním výběrem procedur, a následně vyberete procedury, dle vašich požadavků. Podmínkou těchto hotelových pobytů s vlastním výběrem procedur je min. 1 procedura na každý den pobytu.

Mohu měnit v objednaném pobytovém balíčku procedury?

Procedury lze měnit pouze po konzultaci s naší lékařkou. Nejčastěji z důvodu alergie, kontraindikací nebo onemocnění. Délku masáží lze v případě zájmu již při objednávce prodloužit. Další změny procedur nejsou povoleny. V případě, že vám nějaká z procedur v pobytovém balíčku nevyhovuje, je nutné kontaktovat předem (ideálně ihned při objednávce) zdravotní personál na emailu: sesterna@lednicelazne.cz

Lze si navolit časy procedur dle svých požadavků?

Ne, z kapacitních důvodů jsme tuto službu zrušili. Nebylo v našich silách skloubit časy dle požadavků klientů.

Je zdravotní prohlídka k léčebnému pobytu nutná?

Ano, zdravotní prohlídkou se rozumí zjištění aktuálního stavu klienta, informování klienta o plánovaném terapeutickém postupu a případné možné kontraindikace při absolvování léčebných procedur. Toto krátké sezení je povinné a nelze bez zdravotní prohlídky absolvovat léčebný pobyt, nebo čerpat léčebné procedury.

Jak postupovat, pokud na pobyt nemohu přijet ze zdravotních nebo rodinných důvodů?

Storno pobytů se řídí našimi Všeobecnými smluvními podmínkami, které naleznete zde.

Kolik činí lázeňský poplatek?

Poplatek z pobytu činí 30 Kč / osoba / noc a platí ho každá osoba nad 18 let. Od tohoto poplatku jsou osvobozeny osoby mladší 18- ti let a ZTP/P a jejich průvodci.

Kolik má bazén metrů a na kolik stupňů je vyhřívaný?

Náš rehabilitační bazén má 12 metrů na délku, 6 metrů na šířku a 120 cm hloubku. Je vyhřívaný na 31°C. Pro osoby s omezenou pohyblivostí je k dispozici zvedák, který klienta pohodlně usadí přímo do vody. V bazénu najdete také protiproud a vířivé bublinky.

Máte v lázních ždímačku na plavky?

Odstředivku, či ždímačku plavek u nás opravdu nenajdete. Sdílíme v Perle názor, že jednak si každý umí plavky pořádně vykroutit nad umyvadlem, nebo ve sprše našich šaten a jednak považujeme tento přístroj za nehygienický. Chceme se také vyvarovat poničení vycpávek a košíčků dámských plavek.

Proč nemáte jodobromovou vodu i v bazénu?

Solanka musí být používána při koupelích v určité koncentraci obsahu jodu a bromu. Kdybychom takovou vodou naplnili náš bazén, nedalo by se v něm plavat, ani dost dobře pohybovat. Voda by se kazila a denně bychom byli nuceni vodu měnit, což je, vzhledem k tomuto cennému přírodnímu zdroji obrovské plýtvání. Náš rehabilitační bazén s teplotou vody 31°C můžete využívat při pobytu zdarma a kdo by chtěl, může si objednat naši vířivku se slanou vodou.

Je možné dokoupit si stravu po příjezdu?

V den příjezdu zjistíte dostupné menu v lázeňské kavárně. Na ostatní dny pobytu si klienti mohou dokoupit stravu na naší recepci.

Provádíte rezervace i na pobyty přes pojišťovnu?

Bohužel tyto rezervace neprovádíme. Schváleným návrhem od revizního lékaře se zabýváme poté, co nám přijde do lázní.

Mám schválenou komplexní lázeňskou péči, musím v lázních přespávat?

Ano. V případě, že náš klient čerpá komplexní, nebo příspěvkovou lázeňskou péči, musí být u nás i ubytován.

Vytisknout stránku Vytisknout stránku
Rezervovat pobyt