Name required
E-mail





#23
Dana Jirickova,
0
30. september, IP 62.168.44.146, d.jirickova@centrum.cz
Dekujeme za uzasny tyden ve Vasich laznich - meli jsme s manzelem 2 cyklowellnes balicky za sebou. Jidlo velmi chutne - ocenili jsme trosku mensi porce masa k veceri a bez sladkosti. Co nam malinko komplikovalo nase cykloplany byly procedury naplanovane doprostred dne - jsme v tu dobu na nasich cyklovypravach - avsak sestricky byly velmi napomocne a podarilo se nam najit terminy nahradni - ranni ci vecerni. Prejeme Vam mnoho spokojenych klientu, jako jsme byli my. Jirickovi


#22
Blanka Hotárková,
0
23. september, IP 78.80.17.241, blanka.hotarkova@seznam.cz
Úžasný pobyt, vše na 1* ,krásně voňavo. Jídlo výborné, veškerý personál příjemný,paní v baru a servírka Alena skvělé a milé o personálu na procedurách nemluvě, Vše jsme si užili včetně bazénu. Už řešíme termín na příští rok. Teď jsme byli na 4 noci a příště určitě zvolíme delší pobyt. Moc děkujeme.


#21
Lucie Pivodová,
0
7. september, IP 62.168.44.146, obchodni@lednicelazne.cz
Dobrý den, paní Drašnarová,
ano je to tak, část našich zaměstnanců má astma. Mají tedy lékařem podepsané osvobození od nošení roušek. Ostatní zaměstnanci ale striktně toto opatření dodržují.
Děkuji, Pivodová LD Perla


#20
Olga Drašnarová,
-1
29. august, IP 89.177.43.36, olgadras@seznam.cz
Absolvovala jsem v termínu 17.8 -24.8.2021 léčebný pobyt "Nejvyšší čas na lázně". Jako lékařku -epidemioložku mne velmi překvapilo,že část zaměstnanců stravovacího provozu nedodržovala ministerstvem zdravotnictví nařízená protiepid.opatření (nošení respirátorů ve vnitřním prostředí)a nikdo z vedoucích pracovníků tuto povinnost nevyžadoval.


#19
Šárka Křížková,
0
15. august, IP 109.81.212.105, krizkova112@seznam.cz
Absolvovala jsem s manželem a přáteli od 1.8. -8.8. 2021 léčebný pobyt "Nejvyšší čas na lázně".Byli jsme naprosto spokojeni,příjemný a profesionální přístup personálu.


#18
Ivana Švaňhalová,
+2
15. december 2020, IP 82.144.140.135, ivulenka2@email.cz
5-11.12 2020 jsme s kamarádkou u vás prožily nádherný týden.Naprostá spokojenost úplně se vším, úžasní lidi, velmi dobré jídlo, procedury, každý den dvě hodiny v bazénu, Děkujeme všem zaměstnancům lázní, jste báječní a snad se k vám brzy zase podíváme.


#17
Marie Konečná,
+1
25. september 2019, IP 31.192.65.35
Lázně Lednice jsme s manželem navštívili již asi 8x a vždy jsme spokojeni jak s ubytováním, stravou, s procedurami, zkrátka dá se říci se vším. Aby se však předešlo nedorozuměním, doporučuji, aby u pobytů na Vašich stránkách bylo upozornění na to, že např. časování procedur na konkrétní hodinu je zpoplatněno, rovněž tak garance manželské postele. Mám na mysli, aby upozornění na zpoplatnění požadavku bylo uvedeno tak, jako např. upozornění za příplatek za klimatizaci a ne až upozornění v obchodních podmínkách. Navíc mi připadá úsměvné, že klient, který si pobyt plně hradí ze svého musí připlácet za manželskou postel. Také přibyl poplatek za načasování procedur na konkrétní hodinu. Chápu, že požadavky klientů jsou jistě různé a není snadné jim mnohdy vyhovět, ovšem při plné úhradě pobytu klientem by načasování procedur např. pouze v dopoledních hodinách by snad nemusel být takový problém i bez poplatku. Ovšem, jak jsem uvedla již na začátku, po nemilém překvapení, že přibyly dva další poplatky za pobyt, se snad budeme do lázní rádi vracet. S pozdravem M.Konečná


#16
Libor a Jolana Šebestíkovi,
+2
17. april 2019, IP 31.192.65.35
Každý rok jezdíme do lázní, letos jsme si vybrali váš hotel na zkoušku, 3 denní pobyt, a byli jsme velice spokojeni jak ubytováním, procedurami tak se stravou. Určitě si k vám vrátíme. V Lednici a okolí je spousta zajímavostí k vidění a za 2 dny to nelze stihnout. Děkujeme za příjemný zážitek.


#15
Šárka Blatecká,
0
5. february 2019, IP 31.192.65.35
Před několika lety jsme s kamarádkou prožily ''3denní relax''v Lednici,v lázeňském domě Perla,byly jsme velmi spokojené naprosto se vším..personál,ubytování,strava a samozřejmě skvěle poskládané procedury.Od té doby jezdíme pravidelně a od předloňska dokonce dvakrát do roka.Užíváme si jaro a podzim v nádherném prostředí Lednice a čerpáme energii ve skvělém lázeňském domě Perla.


#14
miroslav skulavik vera havlova,
0
6. january 2019, IP 31.192.65.35
Loni jsme poprve navstivili vase lazne.byli jsme mile prekvapeni ochotou personalu ktery se o nas staral a poskytoval velmi kvalitni sluzby.Uroven procedur a masazi je na vysoke urovni.Budeme se radi vracet i letos.Diky za vsechno a prejeme mnoho uspechu v novem roce.


#13
Mundlová D.,
0
21. december 2018, IP 31.192.65.35
Dobrý den,
tak já musím bohužel napsat negativní recenzi v přístupu personálu na recepci i paní obchodní manažerky - p. Káců. Byla jsem těsně před pobytem hospitalizována v nemocnici s akutním apendixem. Pobyt jsem kupovala přes agenturu, tam byla paní ochotna řešit vše, jak s mojí dcerou, která to řešila za mne, tak s lázeňským domem Perla.
2 dny se nebylo možné spojit s paní Kaců, aby náš problém vyřešila, byť nás vůbec někdo kontaktoval. A ve finále, když dcera jela řešit vše osobně na recepci. Tak nejen, že recepční byla arogantní a neochotná se vůbec o nečem bavit. Tak paní Káců, která údajně měla být v práci nebyla k sehnání, telefony nebrala.
Chápu, že vše je o lidech a přístupu, ale bohužel tak neochotný přístup jsem nečekala.
Answer: Vážená paní Mundlová, velice mě mrzí Váš názor na naše lázně a na náš přístup. Je mi líto, že jste před svým pobytem onemocněla a musela jste být hospitalizována. Píšete, že se nebylo možné se mnou dva dny spojit. Na našich webových stránkách jsou uvedeny veškeré moje služební kontakty a tyto kontakty mají i naši recepční. Bohužel ani na jednom (telefon, email) jsem neměla od Vás žádný vzkaz či nepřijatý hovor. Jistě také chápete, že nemohu být přítomna 365 dní v roce a 24 hodin denně. Jsou tady moji kolegové na recepci, kteří řeší urgentní záležitosti a mají základní pokyny jak v daných případech postupovat. Ve Vašem případě měli stornovat Váš pobyt a oznámit Vám výši standardních stornopoplatků, což dle informací bylo učiněno. Naše obchodní podmínky zahrnující stornopoplatky jsou navíc běžně dostupné i na našich webových stránkách a jsou platné jak pro všechny naše klienty, tak také pro naše smluvní partnery. Vzhledem k tomu, že jste si zakoupila pobyt u našeho smluvního partnera, platí navíc jeho obchodní podmínky, které Vám měli v cestovní kanceláři předložit při koupi pobytu. Pokud se jedná o zvláštní případy, kdy klient pobyt zruší, tedy např. zdravotní problémy, pak klient, případně náš smluvní partner nás kontaktuje a domlouváme spolu jinou výši stornopoplatků. Tohle se již však neřeší bezprostředně po zrušení pobytu, který učinila recepce, ale v průběhu několika dní a k tomu již mám opravdu pravomoc pouze já. Musím zkontrolovat veškeré podmínky, to zda jsme schopni pobyt znovu prodat, to kolik jste uhradila a další věci, abych mohla situaci správně vyhodnotit. Tohle všechno však nejde udělat hned. Ve většině případů se klientům snažíme vyjít vstříc, a pokud je to jen trochu možné, žádné poplatky mu neúčtovat. Pokud již však máme s pobytem náklady, což ve Vašem případě bylo, a nejsme schopni pobyt nabídnout nikomu dalšímu, pak musíme vzniklé náklady klientovi naúčtovat. Většinou jsou náklady nižší, než standardní výše stornopoplatku. Protože jsem se od Vás neměla žádný nepřijatý hovor ani email, řešila jsem situaci s paní v cestovní kanceláři, kde jste si pobyt zakoupila. Bohužel jsem tuhle záležitost nemohla řešit okamžitě, ale až poté co mi skončila důležitá jednání, což bylo kolem 16 hodiny. Informace se ke mně dostala 28. 12. dopoledne a já jsem ji vyřešila po 16 hodině téhož dne, tedy v rámci několika hodin. Navíc poté, co jsem poslala paní z cestovní kanceláře zprávu, že Vás má informovat o skutečné výši stornopoplatku, jsem během pár minut dostala zprávu zpět a opět prostřednictvím cestovní kanceláře, že jste si za sebe sehnala náhradu. Omlouvám se, pokud jste čekala, že Vaši záležitost budu řešit okamžitě, ale vzhledem k mým dalším povinnostem to opravdu není možné. Nicméně myslím si, že řešení vzniklého problému v rámci několika hodin není neochota a nevstřícnost. Vaši záležitost jsem řešila hned, jakmile to bylo možné a zprostředkovaně, protože jak jsem uvedla, neměla jsem jiný kontakt na Vás než přes cestovní kancelář, kde jste si svůj pobyt zakoupila. Věřím, že se vše vysvětlilo, a že šlo jen o nedorozumění v komunikaci. Přeji Vám brzké uzdravení a hodně zdraví a štěstí v novém roce. Petra Kalců, Lázně Lednice (31. december 2018)


#12
Soňa Vančová,
0
19. january 2018, IP 31.192.65.35
Dobrý deň,boli sme u Vás ubytovaní ,len na skok,,,, zo 17.-18.11.2018,ale určite sa vrátime,,,ústretový personál,,,,všetko tip-top,ako má byť,,,prajeme veľa krásnych chvíľ a všetko dobré prajeme!


#11
B.Trčková,
0
18. september 2016, IP 31.192.65.35
Jedu do Lázní Perla v Lednici po šesté. Z toho vidíte velkou spokojenost a každoročně touhu znovu se do lázní vracet. Děkuji za výbornou péči všem zaměstnancům,kteří dovedou navodit pocit domova a rodiny. Byla jsem v několika tuzemských lázních a nikde jsem tento pocit neměla. Moc děkuji. B. Trčková-Vaše stálá klientka.


#10
Jarmila a Pavel, Mladá Bolesla,
0
27. july 2016, IP 31.192.65.35
V lázních jsme byli s manželem u vás poprvé a musím pochválit. Příjemné prostředí, milý personál a vynikající strava.
Rádi se vrátíme. Děkujeme.


#9
Radovan Volejníček,
+1
25. july 2016, IP 31.192.65.35
Dovoluji si přidat se k předchozímu hodnocené-
Po operaci kyčle jsem se prakt.nechal dlouho přemlouvat k lázeňskému doléčení.-Ve dnech 23.6.2016 až 20.7.2016 jsem se u Vás doléčoval.Po pravdě řečeno jsem nyní rád,že jsem se přemluvit nechal.
Byl jsem navýsost spokojený,a hlavně bych rád ocenil personál.Všude jsem se setkal s ochotou,srdečností a snahou pomoci,byli pozorní.Rád bych touto formou chtěl poděkovat,popřát Vám klid a úspěchy ve Vašem konání a paní ředitelce konkretně přeji,aby i nadále měla tak šťastnou ruku,jako doposud, při vyhledávání dalších spolupracovníků


Print page Print page
Book your stay